За силното позитивно послание, изпратено към пациентите.
Акцент от лекцията на гост-лектора на АДМБ д-р Хасан Магхайра, Великобритания по време на 18-ия научен конгрес на Българския зъболекарски съюз.
„Трябва да се настроим да мислим на бизнес вълна. Да направим така, че да привлечем повече пациенти към денталната си практика и да сме сигурни, че настоящите ни пациенти са доволни. Успехът започва от нас, ние сме в основата на практиката си. Трябва да изпращаме правилните сигнали към пациентите си.

В тази връзка той се спря на термините „козметична” и „естетична” дентална медицина. И поясни:- Козметичен означава декоративен, т.е. нещо, което правите временно и обратимо. Пациентите идват при нас, за да подобрите зъбите им, усмивката, даже цялостния облик на лицето. Така че аз смятам, без значение дали слагате имплантат или удължавате клиничната корона, че тези манипулации трябва да се наричат естетични – възприятие за красота.
Съгласни ли сте, че ние, освен че елиминираме болката, правим и по-красиви нашите пациенти? Свършили сте перфектно и професионално лечебната си работа, но пациентът не разбира от това. Ще го запомни ли – не! Днес пациентът очаква от вас да го направите красив. Ще излъжете ли някого, ако, когато се представяте, му кажете, че сте лекар по естетична дентална медицина?
– При споменаване на думата „естетична” първата асоциация на пациента е свързана с нещо подредено – правилен сигнал, който ще го отведе към вашата практика – посочи д-р Магхайра.- На табелите ни, на визитките в повечето случаи се отличава илюстрацията на зъб. Идеята за екстракция, болка, кръв не трябва да присъства по табелите ни – това шокира пациентите. По тази логика – пошегува се той – как ли би изглеждала табелата на гинеколога? Една табела с красиви усмивки и със слоган „Имаме лично отношение към Вас” изпраща силно позитивно послание към пациентите.“