IV национална конференция на АДМБ – с впечатляващ брой участници
На 12 април т.г. в Старозагорски минерални бани се проведе IV национална конференция на Асоциацията на денталните мениджъри в България (АДМБ). Тази проява на АДМБ се оказа най-посещаваната от организираните до този момент нейни конференции – над 100 души присъстваха на лекциите. И в противовес на обичайното – по-малко на тържествената вечеря – 70.
Безспорно името на Максим Бехар, президент на M3 Communications Group, Inc., България, привлече повечето от участниците („Светът и ние в хаоса на социалните медии”). Но и останалите лектори бяха на много високо ниво – Ивайло Галов и Нели Караджова с темата си „Съвременната дентална практика в интернет” и Пламен Кънчев, който се спря на „Правилно управление на личните и фирмени финанси, както и тяхното разграничаване” и „Изграждане на печеливши екипи”.
Златни спонсори на конференцията бяха „Аксис дентал”, и „Дентакон” (с фирмена презентация), сребърни – „Линеа” (с презентация „Да бъдеш суперзвезда сред 8000: Терапията в полза на денталната практика”) и „Глаксо СмитКлайн” („Възможности за сътрудничество с „Глаксо СмитКлайн”) и спонсор – „АЛБА-ТМ”, представител на Carestream Dental за България.
Председателят на АДМБ д-р Венета Павлова откри проявата, а д-р Диана Бушкалова от Стара Загора, домакин на срещата, прочете приветствено писмо от кмета на Ст. Загора Живко Тодоров. В него се казва: „Имам удоволствието да ви приветствам с „Добре дошли” в региона на Стара Загора и туристическата ни перла – Старозагорски минерални бани. Използвам повода, за да ви поздравя и да ви пожелая успешна работа по време на IV национална конференция на АДМБ. Уверявам ви, че винаги можете да разчитате на моята подкрепа. Пожелавам ви професионални върхове, здраве и успехи”.
С препратка към 12 април – денят на космонавтиката, д-р Бушкалова отбеляза, че на срещата присъстват „хора с космически цели и мечти” и даде „полет” на лекционната част.
Публикуваме със съкращения изложението на г-н Максим Бехар, в което са включени и част от въпросите към него. Мислещ и аналитичен човек, обаятелен, контактен, в областта на PR Максим е величината Максимум… Идеите, които сподели с аудиторията, за ролята на социалните медии днес и мястото на денталните лекари в тях, заслужават особено внимание. В следващата публикация даваме възможност на повече български зъболекари да се запознаят с тези идеи.