Д-р Бил Дорфман: За да просперира практиката ви още повече, оттук нататък винаги задавайте на вашите пациенти въпроса „А не искате ли по-бял цвят на зъбите?”


…За да просперира практиката ви още повече, оттук нататък винаги задавайте на вашите пациенти въпроса „А не искате ли по-бял цвят на зъбите?” Ще се убедите, че маркетинговият ефект е поразителен. Почти всеки човек мечтае зъбите му да са по-бели, а избелването е лесна и ненатоварваща процедура за зъболекаря. По аналогичен начин закусвалните Мас Donalds повишават годишния си оборот с 65 млн. долара, след като на всеки клиент се задава въпросът „А не искате ли към вашата поръчка и картофки?”

Д-р Бил Дорфман

КАК ДА ОБЩУВАМЕ С МЕДИИТЕ

• Ако искате да станете много популярен, наемете добър журналист, който има опит в работата с медицински пофесионалисти.
• Журналистът трябва да изготви за вас медиен план. В практиката си правете модерни неща. Снимайте ги.
• Наберете вашите 50 перфектни пациенти, документирайте ги идеално и ги представяйте в медиите.
• Намерете хубава жена за безплатна демонстрационна пълна промяна – тя ще бъде вашето рекламно лице. Факт е, че аудиторията ни се състои предимно от жени.
• Ако искате двама души да станат ваши рекламни лица, отново изберете две жени!
– Снимайте своите пациенти! – призовава д-р Дорфман. – В моята практика по стените има само снимки на усмихнати хора, не е задължително да са известни, повечето от които са ми били пациенти. Аз не искам да излагам нищо друго, все пак ние продаваме усмивки.
Фотографирането на случаите при д-р Дорфман се доближава до изкуството. Той предпочита да ги снима на сив или черен фон, максимално изчистени от допълнителни детайли, така че да изпъкне лицето и усмивката.