Юлия Радева, оперативен мениджър на „Суис Дентапрайм”, Варна
За голяма част от пациентите пътят към зъболекарския кабинет е дълъг. Те или изпитват страх, или са натрупали негативни емоции от досегашните си посещения при зъболекаря. Други пък се чувстват някак не на място в стерилната, безлична клинична обстановка.
Именно на това в нашата клиника се обръща специално внимание. Вместо да водим пациентите под номер, ние възприемаме всеки един като човек, който има собствени желания, страхове и нужди.
В ежедневната работа са необходими непринуденост и спокойствие. И всичко това отново е въпрос на организация, която започва с избора на подходящия персонал и завършва с правилно управление на времето. За да помогнем на пациента да се почувства комфортно и в същото време да си дадем достатъчно време за обстоен преглед и подробна консултация, ние работим по план, съобразен едновременно с пациента и лекуващия лекар. За целта е необходимо предварително съгласуване на часовете за преглед и консултация, преструктуриране на работния план на всеки един от нашите лекари, координиране на тези дейности с екипа от асистенти и определяне часовете на пациентите по начин, който да предостави на екипа от зъботехници необходимото време за изготвяне на съответната конструкция.
В клиниката се работи изключително на принципа на централизацията
Голяма част от административната работа се извършва на рецепция, която същевременно е възлов пункт за вътрешната комуникация в клиниката.
От тук лекарите получават информация за цялостната организация на лечебния процес. Посредством комуникационна система те биват уведомявани за разпределението на пациентите по кабинетите. От рецепцията асистентите получават досието и информация за часовете на пациентите.
На рецепцията на разположение на пациентите са служители, които са компетентни по всякакви въпроси. Независимо дали става въпрос за записване на часове, детайли във връзка с издадените разплащателни документи или лични въпроси, рецепцията е мястото, където на всеки отделен разговор се отделя достатъчно време.
Защото за нас от първостепенно значение е следното:
В центъра на нашите действия и убеждения винаги да стои пациентът
В името на пациента ние се стремим зъболечението да протече възможно най-приятно и прецизно. А това е възможно поради личната загриженост от страна на нашите служители, оборудването с дигитална диагностична апаратура и не на последно място поради тясното сътрудничество между лекари и зъботехници.
В нашата клиника всички специалисти работят под един покрив, което в значителна степен улеснява зъболечението. Компютърният томограф създава изключително точни изображения на челюстта, което, от своя страна, прави възможно прецизното планиране на предстоящото зъболечение. В рамките на подробен консултативен разговор лекарят има възможност да обсъди с пациента всички възможности, които биха били подходящи в неговия конкретен случай. Разговорът всъщност има за цел и да премахне страха на пациента, като му покаже, че за нас той е не просто пореден номер, а човек.
Друго предимство за нашите пациенти е
директната комуникация, осъществявана между лекуващ лекар, зъботехник и пациент
Зъботехникът има възможността да обсъди вида и формата на зъботехническата конструкция както с лекаря, така и със самия пациент. Той се среща с пациента очи в очи и може да съобрази конструкцията с външния вид и личността на пациента. Ако поради някаква причина са констатирани съвсем леки несъответствия, корекцията е възможна в съвсем кратък срок – в повечето случаи толкова кратък, че на пациента просто се налага да изчака известно време за фиксиране на окончателната конструкция, без да напуска клиниката.
А това дава на пациента приятното усещане за сигурност.
Ангажиментът ни към пациента не приключва с напускането му на клиниката. Дори и след приключване на лечението ние редовно поддържаме контакт с него. Обаждаме се по телефона и изискваме обратна информация за това как се чувства, напомняме му за контролните прегледи, които е важно да бъдат провеждани с оглед предотвратяване на ненужни дентални манипулации и запазване на доброто му здравословно състояние.
Благодарение на създадената от нас организация, високотехнологичното оборудване, с което разполагаме, разработеното от нас ноу-хау и непрекъснатата грижа за пациента, ние се превърнахме в международен център с компетенции в областта на оралната имплантология и зъбното протезиране.
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |